Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu

Autoři

GRENAROVÁ Renée HANUŠOVÁ Světlana JANÍKOVÁ Věra KYLOUŠKOVÁ Hana

Rok publikování 2007
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Ve stati je proveden nástin problematiky vyučování cizím jazykům v české škole v rámci mezinárodního kontextu u žáků se specifickými poruchami učení. Jsou uvedeny termíny užívané v jednotlivých jazycích, tj. angličtině, němčině, francouzštině a ruštině, pro souborné označení specifické poruchy učení (dále SPU) i pro jednotlivé poruchy, pozornost je věnována základním profesním a odborným organizacím a institucím, jež se zabývají problematikou SPU v České republice, anglicky mluvících zemích, německy mluvícím regionu, na francouzsky mluvících územích, v Ruské federaci a zemích bývalého Sovětského svazu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.