Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí

Autoři

STŘELEC Stanislav KRÁTKÁ Jana

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Fórum o premenách školy v 21. storočí
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova form teacher; a teacher-parents cooperation; valued modes of cooperation; a form teachers atributes
Popis Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a jaké závěry z toho vyplývají pro studium učitelství. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.