Aktivizující metody výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | actively method problem method project method didactis games |
Popis | Článek pojednává o efektivitě a možnostech využití vybraných aktivizujících metod výuky ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ. Konkrétně se jedná o problémovou metodu, projektovou metodu a didaktické hry. Jádrem příspěvku jsou dva konkrétní modely vyučovacích hodin, které byly ověřeny ve výchovně- vzdělávací praxi. Ty se mohou stát inspirací pro učitele k tvorbě vlastních vyučovacích hodit s využitím aktivizujících metod výuky. |