Aktivizující metody výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ

Autoři

PECINA Pavel PECINA Josef

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova actively method problem method project method didactis games
Popis Článek pojednává o efektivitě a možnostech využití vybraných aktivizujících metod výuky ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ. Konkrétně se jedná o problémovou metodu, projektovou metodu a didaktické hry. Jádrem příspěvku jsou dva konkrétní modely vyučovacích hodin, které byly ověřeny ve výchovně- vzdělávací praxi. Ty se mohou stát inspirací pro učitele k tvorbě vlastních vyučovacích hodit s využitím aktivizujících metod výuky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.