Lehrwerkanalyse und Vergleich mit Deskriptoren des Europäischen Fremdsprachenportfolios
Název česky | Analýza učebnice a její srovnání s deskriptory Evropského jazykového portfolia |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | European Language Portfolio; Analysis of the textbook for foreign language; levels description |
Popis | Při sebehodnocení v otázce dosahované jazykové úrovně na podkladě deskriptorů Evropského jazykového portfolia se ze zkušeností s experimentálním užíváním jazykového portfolia ukazuje nutnost sladit užívaný výukový materiál v praktických jazykových cvičeních s popisy úrovní. Příspěvek se pokusí provést detailní analýzu výukového materiálu z naznačeného úhlu pohledu. Tato učebnice bývá v českých školách často využívána a autorkami je v komentáři uživatelům sděleno, že lze s její pomocí dosáhnout úrovně B2 podle SERR. |