Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Portfolio v profesní přípravě učitele |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | portfolio;student teachers of languages;reflection;selfassessment;ECML;Council of Europe |
Popis | Příspěvek seznámí čtenáře s profesním portfoliem pro budoucí učitele cizích jazyků, které vzniklo v rámci projektu Evropského centra moderních jazyků (ECML) ve Štýrském Hradci. Portfolio, jehož hlavním cílem je vést studenty k reflexi a sebehodnocení, se může stát výchozím bodem k výzkumné činnosti kateder vzdělávajících učitele cizích jazyků, nabízí možnost srovnání programů a jejich vývoje v souladu s evropskými požadavky a možnost ověření si účinnosti nových metod hodnocení a sebehodnocení v praxi. Čtenáři se také seznámí s prvními výsledky pilotování EPOSTLu na katedře anglického jazyka Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. |
Související projekty: |