Hodnotová kompetence jako jádro pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně

Autoři

HORKÁ Hana

Rok publikování 2007
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Se změnou vzdělávacích cílů a z hlediska pedagogické strategie a taktiky stanovuje současná škola jako prioritu výchovu k hodnotám. Usiluje o to, aby nedocházelo k redukci učení na pouhé zprostředkování fakt a hledá způsoby, jak uvádět dítě do světa významů a hodnot. To, pochopitelně, vyžaduje patřičné kompetence učitele, mezi nimiž důležité místo zaujímá kompetence hodnotová. Autorka se zamýšlí nad tím, jak lze přispět k jejich rozvoji u studentů učitelství a jakým způsobem lze dané souvislosti reflektovat a anticipovat na bázi profesně odborné.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.