Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | PŘÍPRAVA UČITELŮ V KONTEXTU EVROPSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | diabetes mellitus pupil primary school pedagogue study questionnaire handbook |
Popis | Příspěvek popisuje spolupráci učitelů a studenta na tvorbě informačního manuálu určeného učitelům základních škol. Studentka. v současnosti již učitelka, používá nyní sama ve své praxi manuál, na jehož tvorbě se podílela a radí kolegům, jak s ním pracovat. Konstatovala, že spolupráce s námi zkvalitnila její profesní přípravu, obohatila ji o mnohé odborné znalosti a navíc, získala některé nové dovednosti, např. schopnost dokázat přístupnou formou vysvětlovat složité odborné termíny, vztahy a situace v lidském těle. Ve druhé části příspěvku je stručně představen i samotný manuál. |
Související projekty: |