Vzdělávání pro 21. století, udržitelný rozvoj a zdraví. Studentský pedagogický projekt Půda v přípravě učitelů pro primární vzdělávání.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Škola a zdraví 21. 3.konference. Sborník anotací, |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | The programe Biology for Life and Health. Integrated Thematic Instruction. |
Popis | Projekt Biologie pro život a zdraví, integrované tématické vzdělávání je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, Česká republika. Ve Slovinsku se podobnou problematikou inovací ve vzdělávání zabývá prof. Barbara Bajd a kol. na univerzitě v Lublani. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Studenti Učitelství pro primární školu v tomto projektu nezískávají pouze vědomosti, ale také pedagogické dovednosti. Kompetence, jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací, prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci společné integrované výuky. V r. 2007 byl Studentský pedagogický projekt realizován na téma Půda. |
Související projekty: |