Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Project training method. Dynamic model of experiential learning. action research.Pedagogical Students Project |
Popis | Pomocí akčního výzkumu, který byl realizován na katedře biologie PdF MU v Brně v letech 1996 2006, bylo zjištěno, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Pedagogický studentský projekt, odpovídající na otázku: Jak učit integrované téma Voda základ života na různých typech základních škol? |
Související projekty: |