Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe

Autoři

BOČKOVÁ Barbora BARTOŇOVÁ Miroslava VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova dysphasia; multimodal approach;alternative and augmentative communication
Popis Stať je zaměřena na pojetí vývojové dysfázie ve francouzské logopedické praxi. Prostřednictvím Crossonova modelu koordinace center levé mozkové hemisféry je popsána její klasifikace, doplněná o etiologii a symptomatologii této formy narušené komunikační schopnosti. V části zaměřené na terapii jsou prezentovány postupy využívající systémů alternativní a augmentativní komunikace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.