Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií

Autoři

KLENKOVÁ Jiřina KLENKOVÁ Jiřina VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova communication; communication competences; impaired communication abilities; dysphasia; specific language impairment; central auditory processing disorders
Popis Článek se zabývá specificky narušeným vývojem řeči u dětí a jejich vzděláváním v základní škole. Prezentuje současné poznatky o dysfázii, její etiologii, symptomatologii, možnostech diagnostiky i edukace žáků. U jedinců s dysfázií jsou narušeny nejen řečové schopnosti, ale deficity se projevují v mnoha oblastech vývoje. Je narušen vývoj celé osobnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.