Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel

Autoři

KRÁTKÁ Jana STŘELEC Stanislav

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum jako podpora současné školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova form teacher;school adviser; parents of pupils; activities of form teacher; research group; elaboration and data analysis
Popis Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkového výzkumného šetření zaměřeného na témata (problémy), které řeší třídní učitelé nejčastěji s ostatními vyučujícími školy, s výchovnými poradci a s rodiči žáků. Východiskem našeho odborného zájmu je typologický nástin výchovných jevů a frekvence jejich výskytu při činnostech třídního učitele.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.