Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem

Autoři

PITNEROVÁ Pavla KLENKOVÁ Jiřina VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova communication; integration; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child; communication rules; recommendations for teachers
Popis Integrace sluchově postiženého žáka má svá specifika, která si slyšící učitel nemusí uvědomovat. Cílem příspěvku je seznámit tyto učitele s vlivem komunikace na mezilidské vztahy a na vývoj osobnosti, s problematikou sluchového postižení a přístupem ke komunikaci s nedoslýchavými žáky. Autorka vychází při výzkumu z vlastní zkušenosti učitelky i matky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.