Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro zdraví a udržitelný rozvoj na základní škole. Modelové téma Pokojové rostliny

Autoři

JEDLIČKOVÁ Helena

Rok publikování 2008
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení jako základu znalostní báze učitelů v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární vzděláváni. Projekt Biologie pro život a zdraví je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Ukazuje se, že profesionalita učitele pro primární školu se musí opírat o řadu kompetencí, zejména o schopnost reflexe, kritického myšlení a akční výzkum. Psychodidaktický model výuky na principu situačního učení, reflexe a akčního výzkumu byl nazván Dynamický model zkušenostního učení. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Dynamický model zkušenostního učení v projektu Biologie pro život a zdraví. Odpovídá na otázku jak učit integrované téma Pokojové rostliny pro život a zdraví?
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.