Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení

Autoři

DOLEŽALOVÁ Lenka BARTOŇOVÁ Miroslava VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova integration-integrative education-inclusion-pupil with hearing impairment-legislation- Framework programme for primary education
Popis Článek se zabývá problematikou integrovaného vzdělávání sluchově postižených dětí školního věku, včetně legislativních podmínek pro vzdělávání sluchově postižených. Stěžejní část článku je zaměřena na jeho výhody, nevýhody a kritéria kladená na integrovaného sluchově postiženého žáka, jeho rodiče, učitele, spolužáky a školu, jejichž splnění je nezbytným předpokladem dosažení úspěšné integrace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.