Value-laden Teaching: An Example from Classes of American Culture and History

Název česky Vyznam kulturnich hodnot ve vyuce: priklad z hodin historie a kultury USA
Autoři

JANÍK Zdeněk

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference New Trends in Educating Future Teachers of English IV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova American history - critical thinking - Freedom Summer of 1964 - social awareness - value-laden teaching
Popis Pokud vyuka anglickeho jazyka si ma klast za cil vzdelavat tvurci, zvidave a osobite ucitele anglictiny, kteri prokazuji schopnosti socialniho vedomi spolecenskych problemu a konfliktu ve svete, potom je nutne, aby se socialni uvedomeni a kulturni hodnoty staly soucasti vyuky ciziho jazyka. Predavani zadoucich demokratickych hodnot studentum je proto hlavnim cilem v predmetu historie a kultury USA.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.