Kritéria výběru učebnic anglického jazyka na základních školách - podněty pro pregraduální vzdělávání učitelů

Autoři

VOJTKOVÁ Naděžda

Rok publikování 2008
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvěk se věnuje kontextu výběru učebnic anglického jazyka a kritériím výběru, která jsou používána učiteli anglického jazyka. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak kritéria hodnocení učebnic, které používá MŠMT k udělení doložky o zařazení do seznamu učebnic MŠMT, odpovídají požadavkům samotných učitelů a jak učitelé postupují při výběru učebních materiálů. V závěru je uveden jeden příklad dobré praxe, kdy diplomantka využila metodu akčního výzkumu ke stanovení vhodného výukového materiálu, který reflektuje potřeby školního vzdělávacího programu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.