Nejčastější chyby ve studentských protokolech z předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | education; physical chemistry; laboratory training; mistakes |
Popis | Nedílnou součástí přípravy budoucích učitelů chemie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity je i Laboratorní cvičení z fyzikální chemie. Navazuje na učivo z předmětu Fyzikální chemie, která spolu s předmětem Analytická chemie tvoří nejobtížnější část studia oboru Pedagogické asistentství chemie pro ZŠ. Konferenční příspěvek zkoumá nejčastější chyby studentů při vypracování protokolů k experimentálním úlohám v předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie. Zabývá se nejen základní matematickou vyspělostí studentů, ale i jejich přístupem k dodržení podmínek pro získání započtu za tento předmět. |