Do School Workers Understand the Necessity of Health Education Field Independency in Teaching of Future Teachers ?

Název česky Chápou pracovníci ve školství nutnost samostatnosti oboru Výchova ke zdraví ve výuce budoucích učitelů ?
Autoři

HAVELKOVÁ Marie KACHLÍK Petr MENŠÍK Pavel

Rok publikování 2009
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek stručně mapuje vznik, vývoj a začlenění samostatného oboru Výchova ke zdraví do výuky na Pedagogické fakultě MU Brno. a názory na něj. Je zde prezentován pohled vysokoškolských učitelů, studentů a pedagogů z praxe na oprávněnost samostatnosti oboru . Výchova ke zdraví. Tento obor prostupuje mnoha vědními disciplínami (např. biologií, chemií, fyzikou), dotýká se tělesné a mediální výchovy. Přesto však se jedná o zcela samostatný obor s vlastní obsahovou náplní a didaktikou. Učitelé, kteří se mu budou věnovat, musejí být na tento zodpovědný úkol náležitě připravováni na pedagogických fakultách. Vysokoškolští pedagogové by měli disponovat nejen dobrými multidisciplinárními znalostmi, ale být též mistry didaktiky, aby dokázali oslovit jak posluchače prezenční, tak i kombinované formy studia.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.