Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní

Autoři

CÍDLOVÁ Hana MOKRÁ Zuzana

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Education; Chemistry; Text-based Tools od Education; Text; Comparison
Popis Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření na vybraných středních školách v ČR (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem zájmu byla informace o typu používaných textových prostředků (učební osnovy, vzdělávací standardy, rámcový vzdělávací program, učebnice, metodické příručky, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, pracovní sešity, sbírky příkladů, vybrané internetové stránky, vlastní písemné poznámky vyučujících,...), frekvenci a účelu jejich využití, včetně otázky na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky. Zjištěné informace jsou porovnány s obdobným výzkumem dříve provedeným na Slovensku.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.