Dvojoborové motivační úlohy integrující učivo chemie s jinými vyučovacími předměty
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Education; chemistry; motivation; interdisciplinarity |
Popis | Vzniká sbírka zábavných motivačních úloh, které integrují učivo dvou vyučovacích předmětů: chemie a jedné další disciplíny (matematika, fyzika, přírodopis, zeměpis nebo dějepis). Zpracovaná problematika po obsahové stránce pokrývá všechny tématické celky výše uvedených vzdělávacích oborů dle RVP. V současné době jsou hotové úlohy chemicko-přírodopisné, chemicko-matematické, chemicko-fyzikální a chemicko-zeměpisné; pracuje se na dokončení úloh chemicko-dějepisných. Odevzdání sbírky do tisku se předpokládá v prosinci 2009 nebo na jaře 2010. |