Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město

Autoři

FIALOVÁ Ilona

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a na dobrou spolupráci mezi rodiči, pedagogy a ostatními odborníky. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky, uvedeny závěry a dodporučení pro speciálně pedagogickou praxi v souvislosti s plněním úkolů výzkumného záměru MSM0021622443.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.