Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech

Autoři

HAVEL Jiří VÍTKOVÁ Marie FILOVÁ Hana VOJTOVÁ Věra KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school curriculum teaching pupils with social disadvantage integration of pupil inclusive school
Popis Příspěvek popisuje výsledky kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů z vybraného vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je ve ŠVP zabezpečena výuka žáků se sociálním znevýhodněním. Dále jsou uvedeny základní podmínky pro vytvoření vhodného a podnětného prostředí pro jejich vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.