Slovesná tvořivost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a různou úrovní individuálního čtenářství

Autoři

ZÍTKOVÁ Jitka VÍTKOVÁ Marie VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova lyrical text; research; verbal creativity; dyslexia; talent; reading book; motive; symbolic character; composition
Popis Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu verbální tvořivosti žáků primární školy inspirované lyrickou poezií. Sleduje úroveň tvořivosti a míru schopnosti reflexe rysů lyrické básně ve vlastní produkční aktivitě. Oboje v souvislosti se specifickými dispozicemi a úrovní individuálního čtenářství. Kromě konkrétních výsledků jednotlivých úkolů příspěvek uvádí shrnující závěry o zjištěných kreativních schopnostech sledovaných skupin žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.