Nesprávné používání Gaussova rozdělení v didaktické praxi
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Gauss Distribution; Classification Rating; Research |
Popis | Gaussovo rozdělení je používáno při popisu rozložení hodnocení žáků, přestože je takovéto použití nesprávné a vedlo by k chybnému hodnocení. Cílem práce bylo verifikovat, že, jak se v odborné literatuře a různých metodických pokynech předpokládá, by studijní výsledky (známky) měly mít Gaussovo rozdělení. Byl proveden výzkum a na základě jeho vyhodnocení zjištěno, že hodnocení Gaussovu rozdělení neodpovídá. Klíčová slova: Gaussovo rozdělení, hodnocení žáků, výzkum. |