Nesprávné používání Gaussova rozdělení v didaktické praxi

Autoři

HALÚZKA Miloš ŠIBOR Jiří

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Gauss Distribution; Classification Rating; Research
Popis Gaussovo rozdělení je používáno při popisu rozložení hodnocení žáků, přestože je takovéto použití nesprávné a vedlo by k chybnému hodnocení. Cílem práce bylo verifikovat, že, jak se v odborné literatuře a různých metodických pokynech předpokládá, by studijní výsledky (známky) měly mít Gaussovo rozdělení. Byl proveden výzkum a na základě jeho vyhodnocení zjištěno, že hodnocení Gaussovu rozdělení neodpovídá. Klíčová slova: Gaussovo rozdělení, hodnocení žáků, výzkum.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.