The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom

Název česky Potenciál videostudií ve zkoumání vyučování a učení
Autoři

JANÍK Tomáš SEIDEL Tina BOWMAN Peter BLOMBERG Geraldine BORKO Hilda CLARKE David DALEHEFTE Inger Marie FURTAK Erin Marie HERWEG Constanze HÜBELOVÁ Dana JACOBS Jennifer Kay JANÍKOVÁ Marcela KLETTE Kirsti KLIEME Eckhard KNECHT Petr KOBARG Mareike KOELLNER Karen KUBIATKO Milan LABUDDE Peter MITCHELL Cameron NAJVAR Petr NAJVAROVÁ Veronika PAULI Christine PRENZEL Manfred REUSSER Kurt RIMMELE Rolf ROTH Kathleen J. SCHWINDT Katharina ŠEBESTOVÁ Simona SHAVELSON Richard J. STÜRMER Kathleen SUMFLETH Elke WALPUSKI Maik

Rok publikování 2009
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kniha je rozdělena do tří sekcí, do kterých jsou zařazeny kapitoly, které se zaměřují na specifikaci potenciálu videotechnologie ve výzkumu třídy. Kapitoly v 1. sekci popisují potenciál videa zachytit dynamiku vyučování a učení ve třídě. Představují videostudie, které byly realizovány v posledních patnácti letech, a které se zaměřovaly na popis procesu vyučování. Kapitoly ve 2. sekci zkoumají možnosti videa při zjišťování přínosu vyučování na učení žáků. Představují přístupy, které propojují videostudie a informace o učebních výstupech. V sekci 3. jsou zařazeny kapitoly, které diskutují o možnostech, které nabízí video pro profesní rozvoj učitelů
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.