Analyzing Teaching Culture and Intercultural Communicative Competence.

Název česky Analýza výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence
Autoři

ZERZOVÁ Jana

Rok publikování 2009
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poster představuje CPV projekt CPV videostudie anglického jazyka, který je realizován Centrem pedagogického výzkumu Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Cílem projektu je popsat a analyzovat současný stav výuky anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Je navržen jako výzkum realizovaného kurikula. Vyučování je chápáno jako vytváření příležitostí k učení (Seidel, Prenzel 2006), které žákům umožňuje zabývat se učební látkou. Tento poster se věnuje detailněji popisu analýzy přístupů k výuce reálií a pozorování této výuky v hodinách anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Poster představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií v hodinách anglického jazyka natočených v projektu CPV videostudie anglického jazyka a výsledky analýz vzorku 79 natočených hodin.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.