Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole

Autoři

KLENKOVÁ Jiřina VÍTKOVÁ Marie ŠVOJGROVÁ Pavla VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova communication ability; social handicap; social handicapped pupil
Popis Tématem příspěvku je problematika komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.