Zařazení prvků psychosomatiky do předmětu sociální komunikace
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VI |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | psychosomatic, communication |
Popis | Příspěvek pojednává o pokusu zařadit prvky psychosomatických disciplín a dramatické výchovy do předmětu Sociální komunikace na Fakultě humanitních studií UTB ve Zlíně pro studenty 3. ročníku oboru Angličtina v manažerství. Metodika předmětu je inspirována zejména dvěma zdroji: Dramatickou výchovou (ve smyslu metod ateliéru Divadlo a výchova z brněnské JAMU) a tzv. Kreativní pedagogikou, pojatou podle prof. Ivana Vyskočila z pražské DAMU. Důraz je kladen zejména na přínosnost výše zmiňovaných prvků ve vysokoškolské výuce a na možnost obohacení vysokoškolských seminářů těmito prvky. |
Související projekty: |