Analysing Teaching Intercultural Communicative Competence in Czech Lower-secondary English Classes: CPV Video Study
Název česky | Analýza výuky interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol v České republice: CPV videostudie |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek stručně představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka, který realizuje Centrum pedagogického výzkumu Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ve spolupráci s Katedrou anglického jazyka. Blíže se zaměřuje na popis plánované analýzy přístupů k výuce reálií a jejich pozorování ve výuce anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Příspěvek představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií v hodinách anglického jazyka natočených v projektu CPV videostudie anglického jazyka a předběžné výsledky analýzy vzorku 23 natočených hodin ilustrující zastoupené kategorie a vzorky transkriptů reprezentující jednotlivé kategorie. |