Bewegungselemente im Deutschunterricht bei SchülerInnen mit Lernstörungen

Název česky Pohybový prvek ve výuce německého jazyka u žáků s SPU
Autoři

BENEŠOVÁ Pavla

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tělesný pohyb může ve výuce cizího jazyka plnit několik úloh. V zásadě může doprovázet verbální komunikaci (např. chanty, rapy, tleskání při zpěvu nebo gestikulování při mluvení), nebo ji může plnohodnotně nahradit (např. pantomima nebo příběhy Action Stories). V následujícím příspěvku jsou metodicky popsány praktické příklady pro použití v hodinách německého jazyka. Kromě toho je zde také prezentován akční výzkum a jeho výsledky (jaro 2009).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.