Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | FRANIOK, P. KOVÁŘOVÁ, r. (ED.) Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | preparation class at primary school pedagogical assistant chidren in pre-school age education pupil with social disadvantage school legislation educational programes parents cooperation |
Popis | Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného ve školním roce 2006/2007 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření bylo potvrdit opodstatněnost asistenta pedagoga v edukaci žáků se sociálním znevýhodněním vzhledem k samotnému výchovně vzdělávacímu procesu v přípravné třídě, či základním vzdělávání, ve vztahu k důležitosti spolupráce rodiny a školy. |
Související projekty: |