Postavení přípravného stupně základní školy speciální v systému vzdělávání v České republice

Autoři

PIPEKOVÁ Jarmila ŠTENCLOVÁ Eva

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova mental retardation severe disabilities multiple disabilities special primary school pre-school education preparatory level of special primary school educational program of preparatory level alternative methods of education
Popis Příspěvek je věnován výzkumnému šetření týkající se současného postavení přípravného stupně základní školy speciální v systému předškolního vzdělávání dětí s těžším mentálním postižením. Jsou zde shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu, při kterém byla použita technika dotazníku. Cílem výzkumu bylo zmapovat situaci přípravných stupňů v České republice v kontextu probíhající kurikulární reformy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.