Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách

Autoři

MOKRÁ Zuzana CÍDLOVÁ Hana

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova education; chemistry; text-based teaching tools; text; secondary school
Popis Průzkum byl proveden formou dotazníkového šetření. Typy položek v dotazníku byly uzavřené, polouzavřené a otevřené. O vyplnění dotazníku byli požádáni učitelé vybraných středních škol v České republice (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem šetření byla informace o typu, účelu a četnosti používání různých textových učebních pomůcek (učebnice, pracovní sešity, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, sbírky příkladů, vybrané internetové zdroje, vlastní písemné poznámky vyučujících,...) učiteli chemie při přípravě na vyučovací hodinu a během ní. Součástí dotazníku byla i otázka na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky a hodnocení jimi používaných učebnic.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.