Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů

Autoři

KUČERA Martin HORÁK Robin KUNEŠ Michal HRBÁČEK Jiří

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Interactive animation;distance learning; study supports
Popis Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.