Rozvoj fonetické a fonologické kompetence ve výuce ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností

Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference XXVII International Colloquium on the Management of Educational Process : proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM [CD-ROM] file:///D:/6clanky/3grenarova.pdf.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Russian language; Pupils with specific learning disorders; impaired communication ability disturbance; communication competences; pronunciation problems; phonetic and phonological level; strategies; research in the region of South Moravia
Popis Stať prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. V příspěvku je stručně osvětlena problematika narušené komunikační schopnosti v souvislosti s osvojováním cizího jazyka. Zvýšená pozornost ve výzkumné části je věnována výslovnostním obtížím při výuce ruštině, jež jsou způsobeny deficity ve fonetické a fonologické rovině jazyka, a osvojování specifik hláskového systému ruštiny.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.