Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků

Autoři

GULOVÁ Lenka ŠTĚPAŘOVÁ Ema

Rok publikování 2009
Druh Přehledové a vzdělávací texty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Řešitelský tým pedagogů a doktorandů Katedry sociální pedagogiky a Kabinetu PdF MU vytvořil několik výzkumných modulů, které napomohly prostřednictvím kvalitativního i kvantitativního přístupu popsat, pochopit a vysvětlit problematiku edukace sociálně znevýhodněných skupin. Výzkumné moduly zahrnovaly evaluaci dlouhodobě realizovaného projektu Domácí učitel, edukaci žáků v multikulturní třídě - význam asistenta pedagoga jako důležitého činitele při narovnávání příležitostí, utváření postojů (předsudků) v multikulturní třídě a analýzu ŠVP ve školách s multikulturním zaměřením. Výsledky výzkumu byly zahrnuty do výzkumné zprávy pro MŠMT.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.