Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Přehledové a vzdělávací texty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Řešitelský tým pedagogů a doktorandů Katedry sociální pedagogiky a Kabinetu PdF MU vytvořil několik výzkumných modulů, které napomohly prostřednictvím kvalitativního i kvantitativního přístupu popsat, pochopit a vysvětlit problematiku edukace sociálně znevýhodněných skupin. Výzkumné moduly zahrnovaly evaluaci dlouhodobě realizovaného projektu Domácí učitel, edukaci žáků v multikulturní třídě - význam asistenta pedagoga jako důležitého činitele při narovnávání příležitostí, utváření postojů (předsudků) v multikulturní třídě a analýzu ŠVP ve školách s multikulturním zaměřením. Výsledky výzkumu byly zahrnuty do výzkumné zprávy pro MŠMT. |
Související projekty: |