Postřehy z doučování sociálně znevýhodněných(romských)dětí v jejich domácím prostředí

Autoři

PAVLÍČKOVÁ Radka

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, Marie - Vojtová, Věra. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Roma families; tutorage; Roma child; home teacher; teaching styles
Popis Příspěvek se zabývá problematikou doučování sociálně znevýhodněných dětí. Doučování probíhalo dlouhodobě přímo v jejich rodinách v rámci projektu Katedry sociální pedagogiky "Domácí učitel". Stručně přibližuje některé z postřehů a zkušeností studentů, kteří se na projektu podíleli a předkládá k zamyšlení souhrnné závěry s doučováním a výukou romských dětí obecně.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.