Analyse für Lehrwerke Deutsch als Fremdsprache - unter dem Aspekt der Entwicklung der kommunikativen (pragmatischen) Kompetenz
Název česky | Hodnocení učebnic německého jazyk z hlediska rozvoje komunikativní kompetence |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Band 2. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Textbooks German language, communicative method, communicative competence, pragmatic competence, content analysis, exercises. |
Popis | Příspěvek pojednává o projektu disertační práce na téma - Hodnocení učebnic německého jazyka z hlediska rozvoje komunikativní kompetence v aktuální fázi jeho rozpracování. Autorka vymezuje jednotlivé pojmy, které jsou předmětem výzkumu. Čtenář je rovněž seznámen s komplexním náhledem do dané problematiky. Dále jsou představeny cíle a metodologie výzkumu. |
Související projekty: |