Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy maximální účasti

Autoři

HAVEL Jiří FILOVÁ Hana KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Inclusion inclusion in education inclusion indicators self-evaluation
Popis Příspěvky prezentují výsledky výzkumného šetření, jakým způsobem školy realizují inkluzi ve svých školách; jak učitelé nahlížejí na klima školy a třídy, na principy a uplatňované strategie výuky Školy pro všechny, kterou základní školy často deklarují ve svých školních vzdělávacích programech a jaké argumenty pro inkluzi používají.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.