Metodologické problémy doktorských projektů výzkumu v pedagogice
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sikorová, Z., Malčík, M., Pavlica, K. (Eds.): Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. Sborník příspěvků XVII. ročníku celostátní konference ČAPV. Ostrava, 9. – 11. září 2009. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Research project; educational research; research design; methodological problems; doctoral study |
Popis | Projekt výzkumu je v kvantitativním nebo smíšeném designu výzkumu klíčovým prvkem zdárné realizace výzkumu. Sestavení projektu činí studentům hlásícím se do doktorského studia na pedagogických fakultách nebo studentům na jeho začátku konceptuální a metodologické problémy. Nad typickými problémy se zamýšlíme a nastiňujeme možné směry jejich řešení. Vycházíme z analýzy reálných projektů doktorských výzkumů v pedagogice a oborových didaktikách. Příspěvek může být inspirativní pro kohokoli, kdo začíná s výzkumnou činností a zhotovuje plán realizace výzkumu a pro odborníky pracujícími se začínajícími výzkumníky. |
Související projekty: |