Charakteristika nadaného žáka s poruchou učení z hlediska matematických úloh

Autoři

BLAŽKOVÁ Růžena VAŇUROVÁ Milena

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Matematika 4 - Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova teaching mathematics; highly gifted pupil; pupil with specific learning disability
Popis V prezentované sondě jsou zachyceny výkonové rozpory u matematicky nadaného žáka s poruchou v oblasti čtení a částečně i psaní. Byl sledován průběh řešení matematických úloh různého zaměření s různými možnostmi postupů. Cílem je upozornit na dílčí výkonové zvláštnosti, které by mohly vést méně empatického pedagoga ke znevýhodnění žáka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.