Specifika realizace inkluzivní edukace v České republice

Autoři

VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola pojednává o specifikách inkluzivní edukace v České republice. Představuje pedagogicko-psychologické poradenské služby,které poskytují podporu a odbornou pomoc při řešení osobních problémů dětí a žáků. Dále zde autorka uvádí vzdělávací programy v České republice - rámcové vzdělávací programy a individuální vzdělávací plán. Uplatňování těchto vzdělávacích programů je ověřováno v rámci výzkumných šetření prováděných na pedagogických fakultách. Nedílnou součástí výchovně-vzdělávacího procesu jsou činnosti spojené s hodnocením žáků. Závěr článku autorka věnovala speciálním školám v České republice a přípravě učitelů a speciálních pedagogů pro inkluzivní školu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.