Nadaný? Vždyť neumí číst ani počítat!

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PORTEŠOVÁ Šárka

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Psychologie DNES
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova gifted; talented; dyslexia
Popis Příspěvek mapuje v zahraničí intenzivně sledovanou problematiku nadaných dětí s poruchami učení. Zaměřuje se na popis typických rozporů ve školních výkonech těchto žáků a následně na efekt vzájemného maskování jejich nadprůměrných schopností a handicapů. Ty stojí s velkou pravděpodobností v cestě úspěšné školní identifikace skutečného nadání této populace dětí. Stále častěji se vžívá označení pro tuto skupinu nadaných jako chytří žáci se školními problémy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.