Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XIV. IOSTE Symposium. Socio-cultural and human values in science and technology education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ioste14.org/about-symposium/ |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | family science and technology education; hands-on experiments; lifelong education; motivation in science and technology education; daily and safe living |
Popis | Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání jako výstup našeho konstrukčního výzkumu je inovativní výuková strategie pro děti a dospělé. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání je definováno jako přenos přírodovědných a technických vědomostí a dovedností ze školy do rodin žáků. Hands-on aktivity založené na jednoduchých předmětech, které jsou doma, hrají významnou roli. Vhodný vzdělávací obsah je denní a bezpečný život. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání také pomáhá vyhledávat a rozvíjet nadané studenty. |
Související projekty: |