Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments

Název česky Rozvoj přírodovědné a technologické gramotnosti pomocí kolaborativního akčního výzkumu založeném na ICT
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva NOVÁK Petr

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference HSci2010. Bridgin the science and society gap.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.clab.edc.uoc.gr/HSci2010/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova improvement; science and technology literacy; ICT-based collaborative action research; hands-on experiments
Popis Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v kolaborativním akčním výzkumu založeném na ICT. Výsledky jsou prezentovány na mezinárodním kolaborativním projektu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.