Kurikulární reforma v českých školách - udržitelná změna?

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka NOVOTNÝ Petr SEDLÁČEK Martin

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Pedagogická revue
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova change;innovation;curriculum;reform;Czech;schools
Popis V tomto textu se zaměřujeme na jednu z významných změn v českém základním školství, která probíhá zhruba v posledních pěti až sedmi letech. Jedná se o proces spuštění kurikulární reformy českých základních škol. Prioritně nás zajímá role ředitelů škol v tomto procesu a konkrétně se zaměřujeme na reakce ředitelů základních škol na požadavek vytvořit školní vzdělávací program. Na základě našich nálezů naznačujeme principy udržitelnosti této změny v kontextu rozvoje základních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.