Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | MyIMLE;interactive support connected to real systems;reeducation;Flash animations |
Popis | Reedukace žáků se speciálními potřebami je prováděna mnoha způsoby za použití různých nástrojů a prostředků. Pro tyto účely je často využíván speciální drahý hardware se speciálním softwarem. Na naší katedře vyvíjíme interaktivní multimediální výukový systém, který umožňuje propojení Flash animací s reálnými systémy. Hardware pro tento systém je levný a lze jej často vyrobit i vlastními silami. Software je vytvářen ve Flash a mohou jej tedy snadno vytvářet kreativní uživatelé sami. Propojení multimediálních interaktivních animací s externími systémy může zvýšit motivaci žáka k procvičování potřebných činností a tím zlepšit výsledný efekt. Příspěvek je přípravnou částí výzkumu prováděného v rámci výzkumného záměru. |
Související projekty: |