Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami

Autoři

HRBÁČEK Jiří

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova MyIMLE;interactive support connected to real systems;reeducation;Flash animations
Popis Reedukace žáků se speciálními potřebami je prováděna mnoha způsoby za použití různých nástrojů a prostředků. Pro tyto účely je často využíván speciální drahý hardware se speciálním softwarem. Na naší katedře vyvíjíme interaktivní multimediální výukový systém, který umožňuje propojení Flash animací s reálnými systémy. Hardware pro tento systém je levný a lze jej často vyrobit i vlastními silami. Software je vytvářen ve Flash a mohou jej tedy snadno vytvářet kreativní uživatelé sami. Propojení multimediálních interaktivních animací s externími systémy může zvýšit motivaci žáka k procvičování potřebných činností a tím zlepšit výsledný efekt. Příspěvek je přípravnou částí výzkumu prováděného v rámci výzkumného záměru.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.