I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | effective and interesting learning MyIMLE; intelligent animation |
Popis | Současná generace se stále víc věnuje hrám a již velmi brzy umí pracovat s IT. Jejich technické dovednosti a znalosti jsou však malé. Tento problém významně neřeší ani základní škola. Děti tedy často ani nezjistí, že mají vlohy být zručnými řemeslníky nebo techniky. Z toho důvodu školy s technickým zaměřením jen těžko hledají schopné a motivované zájemce o studium. Jak tuto smutnou bilanci obrátit? Jedna z cest je využít k tomu her. Obrátit gamblerství v efektivní, zajímavé a poutavé učení. Využít schopnosti mládeže pracovat s IT. V současné době existuje mnoho možností, jak výukové hry vytvořit. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu zajímavou možnost využití interaktivních Flash animací pro tvorbu interaktivních studijních opor propojených s externími systémy. Zkoumá možnosti využití. |
Související projekty: |