I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU

Autoři

HRBÁČEK Jiří

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova effective and interesting learning MyIMLE; intelligent animation
Popis Současná generace se stále víc věnuje hrám a již velmi brzy umí pracovat s IT. Jejich technické dovednosti a znalosti jsou však malé. Tento problém významně neřeší ani základní škola. Děti tedy často ani nezjistí, že mají vlohy být zručnými řemeslníky nebo techniky. Z toho důvodu školy s technickým zaměřením jen těžko hledají schopné a motivované zájemce o studium. Jak tuto smutnou bilanci obrátit? Jedna z cest je využít k tomu her. Obrátit gamblerství v efektivní, zajímavé a poutavé učení. Využít schopnosti mládeže pracovat s IT. V současné době existuje mnoho možností, jak výukové hry vytvořit. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu zajímavou možnost využití interaktivních Flash animací pro tvorbu interaktivních studijních opor propojených s externími systémy. Zkoumá možnosti využití.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.