Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Reedukace žáků se speciálními potřebami je prováděna mnoha způsoby za použití různých nástrojů a prostředků. Pro tyto účely je často využíván speciální drahý hardware se specielním softwarem. Na naší katedře vyvíjíme interaktivní multimediální výukový systém, který umožňuje propojení Flash animací s reálnými systémy. Hardware pro tento systém je levný a lze jej často vyrobit i vlastními silami. Software je vytvářen ve Flash a mohou jej tedy snadno vytvářet kreativní uživatelé sami. Propojení multimediálních interaktivních animací s externími systémy může zvýšit motivaci žáka k procvičování potřebných činností a tím zlepšit výsledný efekt. V rámci výzkumného záměru - kód: MSM0021622443, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání připravujeme dvě aplikace, pomocí kterých bychom rádi zvýšení motivace ověřili. |
Související projekty: |